doelgroeptargeting
We gebruiken o.a. Sales Navigator (van LinkedIn) om jouw ideale doelgroep(en) te selecteren. Het importeren van een leadlijsten (csv), of het aanspreken van andere bronnen is ook mogelijk.
Content creëren
Iedere doelgroep trigger je met een ander, relevant bericht. Per campagne schrijven we specifieke content. Door gebruik te maken van 'placeholders' geven we ieder bericht de persoonlijke touch, die nodig is om conversie te genereren. Door A/B testing ontdekken we samen de best converterende berichtensets!
Follow-up
Leads gaan reageren. Je komt daadwerkelijk in contact met de persoon achter het LinkedIn profiel. Vanaf nu sta jij zelf in contact met jouw potentiële klant. Ik help je uiteraard met converterende berichten. Via de software die we gebruiken kan je filteren op leads die gereageerd hebben. Dat werkt ontzettend efficiënt!
Data verrijking
De LinkedIn gegevens van een connectie kunnen we middels een webhook direct jouw CRM inschieten. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan is een export naar csv ook mogelijk. Op deze manier kan jij iedere lead opvolgen op de manier zoals jij dat gewend bent én heb je direct alle gegevens van nieuwe leads binnen handbereik.